I'm falling and falling but this time I think someone are going to catch me before I hit the ground



Njuter fortfarande av att få vara ledig och har inte fått min vanliga abstinens efter jobbet. Mötte upp Sofie för en sväng på stan igår, kom hem lika fattig men ändå utan något nytt.. Blev inbjuden på middag hos Sofie och Linn också, grilla ute i dunnjackan, jag som trodde sommaren var på väg?!
Att vi sen gav oss på att se Women in black var inte en lika bra idé, jag har nog aldrig i mitt liv sett en sådan läskig film! Hjärtat slog i 120 och jag har fortfarande ont i halsen efter alla gånger vi skrek rakt ut.. Är glad att jag fick sova utan alla lampor tända ändå. Men filmen var faktiskt riktigt bra, så se den om ni törs.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0