When you were young, what did you dream?



Känns så sjukt konstigt att vara ledig idag! Har gått runt halva dagen med känslan av att jag borde skynda mig och gå till jobbet. Fast jag måste faktiskt erkänna att det varit hur skönt som helst att få vara ledig men vad gör jag inte när jag äntligen är ledig och får sova hela dagen? Jo, jag vaknar klockan sex.... Somnar om och vaknar sju, somnar igen och vaknar åtta innan jag får sova några timmar. Precis vad jag ville!
Har hållit bästa vän sällskap hela dagen, gav oss ut för en sen lunch på Pasta och handla lite på Maxi, kan ju lova att till och med tanter på 85+ gick om oss! Nää skämt och sido, hade ju dött om de varit jag som flugit på gruset som hon gjorde och måsta gå runt med en enomt svullen och lila/svart fot som Andrea gör för tillfället.
Tänkte muntra upp henne med att visa bilder från Nice. Det gjorde det inte, lyckades bara få oss båda att längta dit hur mycket som helst! Hade dom snackat engelska där eller jag franska så hade jag inte tvekat en sekund innan jag flyttade dit!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ska vi råplugga franska så att vi kan flytta till sommaren???? :)

2012-03-20 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0