I stand by you, walk through the fire




Har haft en finfin helg! Åkte ju ut till Stöcksjö i lördags, busade med Leo, åt god mat och hade det allmänt trevligt! Utgång på det, trevlig förfest, massor av folk på TC och en tidig kväll för mig.
Det var en sjukt sliten tjej som gick in till stan igår, mötte upp Sara från jobbet och promenerade hem till Tina för att fira henne och käka våfflor! Skrattade så jag hade ont i magen när jag gick hem igen, tog en sväng förbi Robertos köpte pizza och hängde där ett tag med Andrea.
Och idag är det ju inte vilken dag som helst utan det är ju min födelsedag! Woohooo, stod 10.00 utanför systemet imorse! Nää, verkligen inte! Det roliga får vänta några dagar. Har tagit det väldigt lugnt, fått fina telefonsamtal och umgåtts med bästa vän. Middag på Allstar, upptäckte att dom hade musslor och drömde oss tillbaka till Nice, pratade massa minnen om allt dumt vi gjorde och skrattade en massa. Avslutade med Hungergames på bio, så jääävulskt bra den va! Ni måste se den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0