I want to be the reason you smile



Lönen har trillat in på kontot idag och jag är lite lyckligare än igår!
Lyckades försova mig imorse, vaknade 20 minuter efter att jag egentligen skulle börja jobba... Snyggt jobbat Sara! Tur för mig att jag jobbar med världens skönaste människor!! Chefen skrattade bara åt mig och mitt straff blev att sköta mejeriet på morgonen, ganska skönt då jag blev smått hysterisk och ville bryta ihop haha...
Att det dessutom var två till som försov gjorde det hela nästan lite kul.
Ligger i soffan och kollar serier, har världens sug på godis och en känsla av att jag håller på att bli sjuk vilket jag verkligen inte har tid eller lust med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0