If I get any happier then this i will explode





Har haft fullt upp den senaste veckan men jag har i all fall hunnit med:

• Sjukt rolig utgång med Olivia och Ellen i onsdags! Bara en massa pussar på er
• En massa jobb, var ju mindre kul att fara och jobba torsdagen efter men jag hade inskolning på våran sommarjobbare så hade det ganska lugnt med henne
• Haft min första lediga fredagskväll men jobbade ändå över, haha det har gått så långt att jag inte längre vill gå hem från jobbet........
• Gjort en sjukt spontan utgång med Sofie och mött upp en massa fina tjejer på Corona. Spontat är som vanligast roligast! Alla var askalas och humören på topp, ja det kan ju inte bli bättre!
• Går för andra gången smått bakis till jobbet, denna gång inne i stan dock. Jobbar också längre än tänkt för andra gången på en vecka.
• Möter upp Andrea för mys och film hemma hos henne. Lekt med Doris och bara haft en såndär perfekt lördag som man kan ha med sin bästa vän.
• Hade en fin söndag också, promenad, fika, häng med bästa vän och bara tagit det lugnt.
• Gått på stan för första gången på åratal idag med Andrea, håller med henne om att det var skönt att få komma ut lite. Kom hem lite fattigare efter en grymt god lunch på Taj Mahal och en klänning rikare.

Och idag har jag kickat igång min 7-dagars arbetsvecka, ni kan ju gissa om jag är nöjd? Men ska faktiskt hinna ha ett liv också så det blir en lång promenad med Andrea imorgon och en klippning hos Carola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0