Stop messing with my head and just come here and kiss me




Gissa min förvåning när jag kom klockan 7 till jobbet i onsdags och det inte var en kotte där. Fast jag hade det ganska skönt för mig själv där ett tag. Håller på att lära mig att räkna dagskassan också och igår var sista gången jag kan få hjälp med att göra det. Till påsk är det upp till bevis, det känns lite som att jag är tillbaka till skolan igen. Måste lära mig all den information jag får och när jag väl ska räkna kassorna själv så är det själva provet. Har redan börjat bli nervös inför att jobba under påsken haha..
Har tagit två bilder från Sophie från i onsdags när vi styrde upp årets första grillning! Vardagslyx till högsta grad skulle jag vilja kalla det! Supertrevligt och så kul att nästan alla var samlade för en gångs skull!
Idag är det de vanliga kvällspasset på Coop som gäller och sen utgång med mina finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0