I'm drunk and you are still ugly



Älskar effektiva dagar! Mötte upp min käre bror igår för en sväng på stan, tråkigt nog blev de ingen shopping för nån av oss. Hoppade på en buss för att åka hem till Sofia där Johanna och Christoffer hälsade på med lilla Emlakorven, som inte alls är så liten längre! Jobbade dessutom mellan 18-22 innan det blev utgång med Andrea och Ida. Fredagen var fem av fem och jag hade faktiskt en sjukt kul kväll!
Mindre kul var det idag, Andrea ringde och väckte mig vid tio, jag var stendöd men det var bara att kravla sig upp och bege sig in till stan. Har käkat massor av glass med Andrea och Ida, letat presenter och bara försökt komma tillbaka till liv igen.
Ska snart åka ut till Stöcksjö och fira Andreas pappa som fyller år och sen blir det nog en favorit i repris på gårdagen! Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0