If you think you will regret something in the morning, sleep late



Mötte upp Sofia, Jessica och Ida för att gå och kolla hockey och skvallra lite igår. Roligt som vanligt och jag kommer nog aldrig erkänna att jag kan tycka att det faktiskt är ganska kul att kolla på det.
Tre timmars sömn i natt och sen upp vid sex för att hoppa in extra på dagiset. En evighet sen jag var där sist och man saknar faktiskt barnen efter ett tag! Så jag klagar verkligen inte på den bristande sömnen, har ju haft det supermysigt hela dagen!
Hinner bara hem så ska jag ge mig ut igen för att gå till doktorn och kolla min hals som aldrig vill bli bra... Hatar verkligen att vara förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0