Boys are just a waste of time and tears



Det blev en spontanare på Olles och en riktigt lyckad sådan också! Hade supermysigt med Malin och Sofia, och Fanny en stund, känns skönt att göra annat än att jobba ändå! Så pallrade mitt panka arsle ut i kylan och blev bjuden på ett glas vin och träffade trevligt folk.
Har legat död i min soffa ända sedan jag kom hem från jobbet, har lyckats få feber på första gången på en miljon år och sitter med balkongdörren öppen... Känns ju så där jätte taggat när jag jobbar nästan 12 timmar imorgon!Wohoooo! Men allt det där vägdes ändå upp av att bästa Andrea helt plötsligt stod och knackade på dörren!
Puss på henne som gjorde hela min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0