But most of all I'm scared of walking out of this room and never feeling the rest of my whole life the way i feel when I'm with you



Har gjort det klassiska och hängt med bästa vän och kollat gamla filmer hela kvällen. Dirty dancing måste ju vara den bästa filmen någonsin! Har tappat räkningen för flera år sedan på hur många gånger jag sett den men man kanske märker att det är för många gånger när både jag och Andrea kan låtarna och nästa scen som kommer..
Jobbar precis hela dagen imorgon och jag tror aldrig jag varit gladare över att få jobba!
Efter jul och födelsedagar så är alla hjärtans my least favorite! Tycker inte att man ska behöva en speciell dag för att visa att man älskar nån, det ska man väl göra på ett eller annat vis var och varannan dag. Haha okej, låter som att jag är bitter för att jag är singel men kom med bra anledningar till alla hjärtans då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0