In you life, you will meet one person who is unlike any other You will be able to talk to this person for hours & never get bored. You can tell them things and they will never judge you.This person is your best friend,your soulmate. Never let them go





Är inne på min 3e lediga dag och konstigt nog har jag inte blivit galen än. Låg hemma med migrän i måndags och trodde faktiskt att mina dagar på jorden var räknade, så jävligt var det! Hjälpte bästa vän igår med att sätta upp reklam runt halva Umeå, hann också med en mysig lunch på Café Göteborg och hänga på hennes kontor en stund. Gjorde fisksoppa till middag efter att ha varit ute och frysit en massa och så provade vi två nya Ben & Jerrys medan vi kollade Top Model och nya serien Shameless. Se den!

Kommentarer
Postat av: Malin

så nya smaker har kommit till stan utan min vetskap!! vart har du köpt dom? ;)

2012-04-11 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0