I gotta, gotta get him out of my head, gotta dance the pain away. Can’t go to sleep just yet



Hade en sjukt rolig utgång med Sofia i onsdags, träffade roliga människor och drack vin och hade det bara allmänt bra. Mitt i veckan och allt men tänka sig att Olles på onsdagar kan vara roligare än krogen på helgen!
Igår blev det dock pizza, två timmars promenad, serier och hårfärgning med bästa vän.
Och idag var det äntligen dags för jobb igen, först på Coop i stan, slänga på mig kläderna, köpa middag och gå till Coop Teg med 20 minuter på mig för att jobba stängning där. 15 minuters rast på hela dagen men jag är ändå inte så död som jag trodde. Jobbar hela helgen också, jag trodde inte att jag skulle slå Andreas 24 timmar men det blir nästan 27 timmar för mig. Tänk er OB på de hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0