All I want to do is kiss you, all I can think is I am screwed



Corona ifredags blev riktigt lyckat! Däckade tillslut i Andrea's säng vid 5 på morgonen och jag har varken skrattat så mycket som vi gjorde eller sovit så gott på länge! Bestämde med Andrea på morgonen att vi skulle styra upp myskväll och skyndade iväg till jobbet. Men icket, när Andrea kom för att handla inför kvällen så lockade utgång mer och vi är ju bara ung en gång så det blev tvådagars istället! Och lördagen överträffade sig själv. Ville dock begrava mig i sängen när jag vaknade men det var bara att kliva upp, ställa sig i duschen tills man blev ett russin och sen gå till jobbet igen. Önskade verkligen att jag hade fått ligga kvar när jag klev ut genom dörren och möttes av en snöstorm.... Men hade det så bra på jobbet idag att humöret hamnade på topp igen.
.... Tills jag kom hem och möttes av min översnöade bil... Underbart. 50 minuter senare så står den i alla fall hos Fanny som är en ängel som låter mig parkera där över natten! Ska ju på äventyr med bästa vän imorgon så vill inte riskera att jag måste gräva fram bilen en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0