I love shoes, booze and men with tattoos

Det känns som att den här förkylningen aldrig kommer ge sig.. Det värsta är ju att jag har ju bara mig själv att skylla.
Var ledig igår och Sofie kom med det fantastiska förslaget att vi skulle käka pizza och se film, sagt och gjort! Andrea kom också förbi en stund och sen promenerade jag med henne hem innan jag gick en sväng runt teg, och jag som undrar varför jag aldrig blir frisk? Trodde att jag skulle ligga däckad idag men icket, klarade mig faktiskt från att bli mer sjuk!
Nu planeras det för fullt inför Valborg också, in i minsta detalj nästan och jag tror att det kan bli riktigt lyckat! 14 tjejer, fint väder, massa mat och vuxendricka, vad kan gå fel?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0