Never fuck somebody wit'out tellin' me

Har länge gått och funderat på min nästa tatuering och nu är den äntligen på plats! Helvete så ont det gjorde, har fortfarande ont efter tre dagar. Men det var mer än värt de! Min älskade fina lillebrors födelsedag är äntligen tatuerat på mig!
Annars då? Skulle egentligen vara ledig måndag till fredag men istället blev bara måndagen ledig. Sitter på rast nu och kalasar på chokladasken.
Kassorna har fått ett eget liv och vill inte fungera, långa köer och frågor på legitimation på alla kunder börjar bli ganska drygt nu. Det är ju så kul när det händer när det är som mest folk!
Skulle skylta om i butiken också och precis när jag var klar och pustar ut för att jag inte slagit nått så händer ju det som man inte vill ska hända. Skylten lossnar från taket och ramlar rätt ner på alla vår cola i glasflaskor! Cola och glas över hela golvet och kunder kom springandes från alla håll hahaha och där står jag i chock mitt i allt!
Har ju bästa chefen som bara kom skrattandes idag och undrade om jag visste varför vi inte har nån cola kvar.
Sen var det inge mer med de men jag ska aldrig skylta om i närheten av glas igen!

 


Kommentarer
Postat av: andrea

alltså shit vad fin den blev!!!!!! :)))))))

2012-04-05 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0