But there's one thing i gotta say, She can fuck you good, but i can fuck you better





Mina dagar ser likadana ut hela tiden känns det som, jobbar på som en galning och far runt hela butiken med massor att göra och njuter av mina raster när jag kan sitta på lastbryggan och fika.
Firar påsken med utgång i torsdags och igår och jäklar vad kul jag haft!! Skrattat massor med mina bästa och träffat roliga människor och bara dansat halva kvällen! Underbart kul att börja jobba 7.45 igår dock men desto skönare att få vara ledig idag och sova ut efter att de va full rulle på TC igår. Blev hämtad av Andrea och har tillbringat dagen ute i Stöcksjö med sötnosarna Leo och Junie. Full rulle där också kan man ju säga! Jag däckade också när det var sovdags för barnen men efter en power nap var jag redo igen och vi satt nån timme med Andreas syster i hennes kök, käkade glass, pratade och hade det bara mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0