Welcome to the first day of tomorrowland



Har umgåtts en massa med bästa vän de senaste dagarna, ovanligt eller hur? Men hon har varit underbar och lyssnat på allt mitt prat och bollat argument fram och tillbaka och hit och dit och lyssnat lite mer på allt jag velat få ur mig. Men nu tror jag faktiskt att jag är helt säker på mitt beslut, så det kommer hända både det ena och de andra i mitt liv framöver vissa saker är dock längre bort än andra men äntligen så har jag bestämt mig för vad jag vill göra med mitt liv. En stor tyngd har lyfts från mina axlar men det är skönt att ha sitt liv klart för sig.
Så imorgon tar vi en miniminisemester till Sundsvall över dagen tillsammans med mami, Ikea är självklart vad som står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0