When I walk in the spot, this is what I see; Everybody stops and they staring at me, I got passion in my pants and I ain't afraid to show it



I helgen ska det klippas gräs som om det inte finns någon morgondag.. Har väl ca 9 timmars gräsklippning kvar - underbart! Gjorde lite ärenden med Andrea och Sofie igår och ikväll kommer mami till stan så jag och Andrea ska ut och äta med henne och lillebror och sen blir det utgång på de. Rebecca och Fiona är i stan och det tänker jag absolut inte missa!
Nu ska jag gå och dammsuga upp musli från golvet.. Klockan är inte ens tolv och jag har redan hunnit försova mig (ovanligt? Nej, men jag hann till jobbet) sparkat i tån, tappat ut müsli över heeeela köksgolvet, blivit förbannad på skåpdörren och smällt yterdörren i huvudet på mig själv så nu har jag typ ett en grop i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0