Never get your hopes up because they always turn out to be just like everyone else



Hittade denna bild på min mobil, kommer inte ihåg när eller att den ens tog men ett gott skratt fick jag mig i alla fall.
Igår lunchade jag med Andrea och Lena innan jag och Andrea gjorde en massa ärenden på stan, köpte bla en present åt mitt söta gudbarn som fyller 1 år imorgon! Sjukt vad tiden går fort!
Idag blev det lunch med pappa och fix av glasögon, efter att ha haft samma sen i 4an så måste jag väl säga att det verkligen var dags för nya!
Men imorgon kommer det bästa av allt, Malin fyller 19 och det ska firas! Hon bjuder på middag och sen blir det såklart utgång, jag tror att kvällen kommer att bli en riktigt succé!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahah...............måste ju varit hyfsat nyligen! men måste erkänna att jag inte heller har något minne av det där!!!! :S hahahha

2011-09-30 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0