You're the one I want to share all my little secrets with

I brist på annat att skriva så har ni här några saker som ni kanske inte visste om mig


· Jag kan inte somna ifall jag är tät i näsan, istället är jag helt säker på att jag kommer kvävas till döds under natten


· Jag är släkt med Franz Ferdinand som sköts i Sarajevo (skotten i Sarajevo, ni vet) och Napoleon Bonaparte är en ingift släkting


· Efter 6 år (!) som vegetarian har jag två gånger under en månads tid ätit kött, även om det bara var två tuggor av en frisco och en liten bit ölkorv.


· Lägger jag inte mina nycklar och börs på tv-bänken eller vid spisen så kan jag inte hitta igen dem nästa gång jag ska ha dem


· Klarar inte av att kolla på skor på sportaffärer då jag avskyr när personalen kommer och frågar om man behöver hjälp, får alltid lite ångest när jag går nära skoavdelningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0