You make me happy every day, I do not know what I would do without you


Ni får hålla tillgodo med en bild från Turkiet förra året.

Hade en kung vecka i Turkiet, Pappa och Yvonne har blivit man och hustru, vi har haft extremt bra väder, jag har shoppat finaste smyckena, njutit av att bada i havet, trott att planet skulle störta, kommit hem till min bästa, legat och prata till två på natten och sedan stigit upp klockan sex för att jobba, varit fylletaxi, bakat kladdkaka, åkt bil runt hela Stöcksjö, tillbringat en natt i Andrea's paradis, försökt få igång en död bil i spöregnet, ätit morsdagsmiddag på jobbet, gjort bort en massa skolarbete, klippt bort hälften av alla miljoner pärlor som sitter på min balklänning, gått runt på stan och hittat miljoner saker jag vill ha och firat med sushi att allting snart är över! Det känns som att livet äntligen börjat få sitt ljus tillbaka och veckan i Turkiet kunde inte ha varit mer passande.
Nu ska jag sova, vaknade i panik klockan 4 i morse och trodde att jag hade missat både jobbet och skolan och jag höll nästan på att bryta ihop innan jag insåg att klockan var strax efter 4...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0