To let true love be unspoken is the quickest way to a heavy heart



Fredagen bjöd på förkrök hos Andrea och behöver jag säga mer än att det blev lika lyckat som varje gång?
Och igår bjöds det till middag hos Linn i Vännäsby men det blev en tidig kväll för mig och Andrea, istället försökte vi oss på att se Föräldrafällan och lördagsmysa hos henne. Men vi tog oss inte igenom hela filmen då jag fick skjutsa några partyfriska människor som tackade mig så fint genom att sno med sig mina älskade solglasögon....
Nu ska jag gå på Coop, köpa mig lite godis och bädda ner mig med en film, har dragit på mig en sådan djävulsk förkylning att jag är helt slut i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0