I'm in the club so damn down, I lost my friends and i lost my phone, I'm staggering all by alone, don't even know how I'll get home



Jag har PANIK med stora bokstäver, har fått hem min balklänning men kan inte bestämma mig för om jag ska ha kvar den eller inte även fast det är precis allt jag velat ha. Har kommit på att jag måste köpa en väska att ha på balen också, kan ju inte lägga mobilen i BHn som annars och som om inte det var nog så måste jag köpa skor också. Men hittar ingenting, inte ens något som är lite snyggt och helt dugligt och att man egentligen inte har några pengar att röra sig med underlättar ju inte. Istället tröstshoppar jag en klänning till studentskiva för mina pengar som jag ska ha i Turkiet och funderar helt seriöst på att skita totalt i balen.
Nej, det är inte min dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0