Can you be my doctor? Can you fix me up?



Jag hade en jätte fin födelsedag med bästa vän och familjen, lite tråkigt dock att den inte firades med alla andra i Vindeln på fredagen en sånt är väl livet när man har ett jobb. På tal om jobb, kommer till restaurangen idag, kollar bokningar och ser att det kommer ett gäng på 15 pers som ska äta och frågar vars chefen är. Vad tror ni svaret blir? Jo, "du är själv ikväll" toppen! underbart! kul! fantastiskt! woho! Men jag överlevde kvällen utan att spilla ut en flod av dricka över någon, eldat upp stället eller dödat någon så jag skulle ju helt klart kunna säga att det var en lyckad kväll.
Nu ska jag ta en låååång och varm dusch, är så trött att jag inte ville annat än att sova sista timmen på jobbet.
Tänk vad jag skulle döda för en ledig dag med sovmorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0