how am I supposed to read all the mixed signals?


Två sekunder och världens sötaste Doris hade somnat på mina ben

Älskar vårsolen som är här! Vädret är underbart och det går verkligen inte att klaga på livet. Igår åkte skinnjackan fram för första gången, promenerade in till stan, köpte en kaffe och tittade runt i några butiker. Tillbringade kvällen med bästa vän som helt plötsligt överraskade med att stå utanför dörren och knacka på, myste nån timme hos mig, var fylletaxi och åkte sen ut till Stöcksjö och såg några filmer.
Idag önskar jag att det var söndag imorgon så att jag kan få sova igen alla missade timmar istället för att kliva upp och jobba hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0