So boy come closer if you wanna see some more of this



Studentmössan är hemma men längre än så har jag inte kommit längre (om man inte räknar med skorna till studenten då) Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ha för klänning på balen, hur mycket jag än letar så hittar jag inget! Beställde hem en klänning till studenten också men när jag fick hem och prövade klänningen så var den för stor, för lång och för genomskinlig.. Fast allt det går ju egentligen att fixa och jag kan ju inte hjälpa att älska den lite grann men nu är jag inte lika säker på den längre. Paniken!


Kommentarer
Postat av: LINN

åhååå nu är jag nyfiken vad det är för klänning? och skor? hihi:D

2011-03-25 @ 09:12:21
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0