I'm gonna love you like I've never been hurt before



Idag har jag klarat sista fasen på körkortsteorin, bättre sent än aldrig skulle man väl kunna säga.
Har även lyckats tappa bort min mobil på jobbet i morse, letade nästan en halv timme och torkade väl golvet en extra gång efter att jag krupit runt hela butiken efter mobiljäveln. Hittade den tillslut under en hög med jeans som jag plockat upp från golvet och jag har för allt i världen ingen aning hur den hamnade där. Sist men absolut inte minst så kan ju alla gratulera mig för att jag för första gången under min karriär som servitris spillt ut dricka över några gäster. För att göra det hela ännu bättre så låg deras iPhones på bordet och även dom träffades av tsunamin som kom farandes. Men jag har ju uppenbarligen livet i behåll och likaså jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0