You are just another number on my been there done that list


Bild från i fredags, snodde av Malin.

Slutade jobba efter tio i fredags och då blev det spontanutgång med gamla vänner och en riktigt trevlig kväll på Corona. Mindre roligt var det att kliva upp och halv nio igår men upp och iväg kom jag tillslut.
Igår blev det pizza på teg, drinkar på TC, en cider på jobbet och så slutdestination Droskan, seg kväll men men med trevligt sällskap funkar allt! Alldeles för lite sömn två nätter borde resultera i en död Sara men jag har tillbringat dagen med min allra bästa, pizza och en massa Sex and the City och nu ska vi se senaste Pirates och jag har inte varit så lycklig som jag är idag på jag vet inte hur länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0