You are the best thing I never will have

I fredags bakade jag och Andrea sjukt god pizza och sen fick sällskap av Alex och Sofie för en massa skratt, prat och några glas vin innan vi gick till Scharinska för att se Fanny och Klubb Trubbel spela. Dom var så sjukt jäkla bra och jag knappt trodde mina öron! Köpte glass med Andrea och satt på en trapp och tittade på folk innan vi gick hem till mig och sov.





Igår hämtade jag upp min bror, packade in oss i bilen och körde till Skellefteå och Bastuträsk för att hälsa på mamma och alla där. Jag har klarat av min första långa tur i bil wohoo och så fick jag ju spendera lite tid med min käre bror.


Körde vilse mitt ute i skogen och hamnade i Svanström!

Kommentarer
Postat av: suss

vad fin du är i håret!! =)

2011-07-27 @ 04:47:16
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0