we do the dance right, we got it made like ice cream topped with honey but we got no money

Jobbar två jobb, lunchar med papi, åker hem och sover en timme och sen vidare till jobb nr 3. Miljoner gäster, en jäkla massa spring, 200 kr i dricks, mina favoritgubbar från Norge och 6 timmar går ganska fort. Ligger död i soffan nu men 10 timmars arbete kommer sitta ganska fint på kontot sen. Lever numera efter "sova kan man göra när man är död", istället för att lägga mig och sova nu så ska det städas och duschas och göra lite andra små grejer. Har en date med Andrea imorgon (för ovanlighetens skull) så det finns inte en minut över imorgon heller men jag klagar inte, livet leker och jag skulle aldrig palla att sitta still hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0