I see you with your arms around that girl and wishing I was her



Jag skulle kanske inte ropat hej innan jag var över bäcken och trott att jag var frisk igen. Gick ju ut med mina flickor igår, drack vin och hade det trevligt men jag var tvungen att slänga in handduken vid ett, då jag hostade så mycket att jag knapp kunde prata. I morse var det ännu värre, det kom mer hostattacker än ord från mig när Andrea ringde men det är ju värst på morgonen och kvällen. Det har varit riktigt hemsk att ligga inne och sova hela dagen när det är hur varmt som helst ute och alla andra ligger på stranden och solar men vill man bli frisk så.. Knarkar ipren, vitlök och hostmedicin som ett tok. Ska försöka få någon sömn, ligger och hostar några timmar innan jag äntligen lyckas somna, så håll tummarna att jag inte försover mig imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0