If you are just like a little girl waiting for christmas-eve then I am ten times worse



Igår blev det en sväng på stan med min bror igår för att leta efter nya glasögon, jag lånade med mig några par hem så får väl se om det blir att slå till på några. Efter 1,5 timme höll jag dock på att dö, förutom förkylningen så har jag fått nån infektion så jag har ont i hela kroppen, blev helt slut bara av att gå till Coop idag. Men konstigt nog har jag inte feber utan den visar på 36,1 vilket är tom längre än min vanliga temp.
Som tur var ringde Andrea ikväll och bjöd över mig på film och glass så jag får röra mig längre än mellan köket och soffan, vilket är vad jag som mest orkar och dessutom har vi ju inte setts på flera dagar så det blev lite catching up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0