In just a few days i have the key to heaven



Det känns som att jag inte göra annat om dagarna än att jobba, men cash is king och det är ju inte mycket till väder heller så egentligen gör det ju ingenting.
I tisdags blev det dock ett mycket trevligt break från vardagen och en mysig kväll med mina fina gamla klasskamrater. Vi möttes på Allstar för några timmars prat och några glas av "sommarkannan" innan vi gick vidare till Taket som överraskade ganska bra.
Tyvärr är jag fortfarande sängliggandes, inte pga baksmällan utan för att jag dragit på mig en förkylning som nu dessutom verkar utvecklats till feber också. Ligger med balkongdörren på vid gavel och fönster öppna och ändå känns det som att jag ska koka upp. Det här är nackdelen med att bo ensam, man har inga föräldrar som kan passa upp på en utan nu måste jag ta hand om mig själv fast jag inte ens vill röra mig från soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0