Every day I miss having you next to me



I fredags blev det after work med Sofia och Sofie men det blev en lugn och tidig kväll för mig, en annan ska ju upp och jobba på morgonen. Men igår blev det all in, först blev det förkrök hos Soffett med en massa fina flickor och sedan vidare för ännu mer förkrök på teg innan vi styrde benen mot femman. Där var det för en gångs skull ganska bra drag och jag hade kul som fan! Träffade en massa gamla och härliga vänner och avslutade natten med att stå i kö en timme på Mc donalds, men tydligen så kan det ju hinna hända en hel del om du köar en timme på donken.
Fick ett samtal från min chef halv elva igår kväll om att jobba 7 timmar idag också så det var bara att ta sig upp ur sängen, be en bön om att folk hellre äter pizza idag än indiskt och ta min baksmälla och gå till jobbet. Till min stora lycka fick jag dock sluta redan klockan 6 och gå hem och dö ut i soffan istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0