Friendship isn't about whom you have known the longest.. It's about who came and never left your side

Har haft en jäkla skit morgon och så kommer jag hem till lägenheten och möts av bästa vän som är här och har köpt med sig lite godsaker för att muntra upp mig. Blev hur glad som helst och det var precis vad jag behövde!
Annars då, förutom att jag har gått runt som ett åskmoln? Har varit 1 sekund ifrån att krocka, var dock långt ifrån mitt fel om nån nu får för sig att tro de, sett en gubbe snatta bikinis på hm som han stoppa ner i sin rullator och bara gick raka vägen ut, dock stannade han två meter innan entrén för att se till så att allt lågt bra. Höll på dö när jag såg det och så lyckades jag inte hitta någon som jobbade där och kände mig inte berättigad till att stoppa honom (dumt, jag vet) men nu har gubben iaf några bikinis som han förhoppningsvis får nytta av..
Har desstuom varit med om min första springnota som två tjejer bestämde sig för att ta när jag jobbade idag. Var ju riktigt kul när vi upptäckte de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0