Soon we will be in paradise, loving every moment and never wanting to go back again



Efter tre försök har äntligen jag och Andrea, eller egentligen bara Andrea lyckats bleka längderna i mitt hår och jag älskar det! Bytte gårdagens strandhäng mot parkhäng med Andrea och Millan idag, dött lite i solen och catchat upp om de senaste veckorna. Både Elis och Sofia kom och gjorde oss lite sällskap också. Älskar dessa slappa sommardagar men nu ska det klippas gräs och sannolikheten att jag dör av solsting är nog ganska stor. Tur pappa bjuder på middag och det blir utgång med mina fina så jag har nått att se fram emot när jag går där och klipper gräset med världens sämsta gräsklippare. Skulle dock göra precis vad som helst för ett dopp i Stöcksjön nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0