'Cause baby you're a firework


Middag på Rost innan Harry Potter

Det gick hur bra som helst att jobba igår, det är mycket skönare att jobba en måndag än en lördag kan jag ju säga! Slapp springa runt som en annan galning och kunde till och med snacka lite med kockarna i köket och knapra på ett naanbröd när det var som allra lugnast. Det ser ut som om att jag kommer ha hand om restaurangen på måndagar i fortsättningen också, money money! Var helt död när jag kom hem sen, det märks att man inte är van, sov som en stock hela natten. Det var ett mindre mirakel att jag tog mig upp i morse och iväg till jobbet utan att missa bussen.
Nu ska jag springa iväg och handla med Andrea, för en gångs skull är min kyl faktiskt ganska full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0