We used to be the luminary ones

Efter att ha skrivit 5 a4 med sammanfattningar av provet så blev jag less och istället för att plugga på det jag har skrivit så har jag: ätit två ägg, hittat min körkortsbok som varit borta i snart ett halv år bakom kuddarna i soffan, bokat tvättid i tre timmar och tvättat ett par leggings, noppat ögonbrynen, stirrat in i kylskåpet för att bestämma vad jag ska göra för frukost, provat kläder, målat naglarna, loggat ut och in på Facebook för många gånger, upptäckt att jag glömt packa upp min jobbskjorta som var blöt, hittat en lapp på huset om några 10 åriga flickor som vill jobba som barnvakt för att tjäna ihop pengar till guldfiskar, gått fram och tillbaka mellan speglarna för att se hur mycket det syns att tröjan jag köpte är sydd sne, letat en bild på ödlor/dinosaurier, dock utan framgång, för att skickat till Millan (hon ser nämligen ut som en efter att tagit ut frisyren från hårshowen), läst om studentskivan tre gånger fast jag redan vet vad som står där, googlat vad guldfiskar kostar. Ja ni ser ju! snacka om att vara expert på att göra ingenting och ändå miljoner onödiga grejer! Drar ut internetsladden och tar tag i mitt liv istället.


Kommentarer
Postat av: andrea

HAAHHAHAa men äru skön eller???!

2011-02-25 @ 10:05:50
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0