Dance the night away, grab somebody drink a little more



Igårkväll hade jag en jätte mysig date med Olivia och tog igen på allt det vi missat, snackade en massa skit och skrattade åt varandras historier om vad som har hänt sen vi senast såg. Vi måste se till att göra det här till en vana igen! En enorm hög med skolarbeten väntar på mig och jag orkar verkligen inte ta tag i det ikväll men måste man så måste man ju... Haft en lugn kväll på jobbet med knappt några kunder alls. Slipper jobba på lördag också som jag hade tagit på mig vilket egentligen var ganska bra eftersom att risken finns att det blir utgång och dessutom jobbar ju vi på lördag förmiddag så det kändes ju lite tungt att jobba hela lördagskvällen också.
Nu ska jag ta min paltkoma och hoppa i duschen, hela jag luktar ju som en indisk buffé.

Kommentarer
Postat av: LINN

jaa att den var :D den är från nelly!

2011-02-22 @ 23:05:12
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0