When I feel lonely I just want you to hold me



Kan inte någon köpa mig en resa till värmen så man slipper denna extrema kyla!? Har som tur är haft världens lyx och fått skjuts till och från jobbet hela veckan, hade ju dött om jag varit tvungen att stå på vasaplan och frysa varje dag.
Jag, Andrea och Jesper tog en lång omväg till Holmsund för att köpa semlor från Nisses konditori. Enligt rykten så ska dom ha de godaste semlorna på flera mils radie, så pass goda att man kan få köa i timmar på fettisdagen. Dom levde helt klart upp till ryktet!
Nu ska jag försöka göra bort en sak av alla tusen på min to-do list men det blir en lugnt helg för mig så egentligen har jag ju all tid i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0