Now you're just another name on my 'been there, done that' list



Pizza från Roberto och ett gäng sköna bönor gjorde att det blev den perfekta starten på kvällen, jag har inte haft så här kul på en förfest någonsin tror jag! Jag säger som Andrea sa "Det här är helt klart en förfest som går till historien" Och jag har hittat min bal date också, om nu inte Ida vaknar upp idag och inser vad hon gett sig in på haha. Corona däremot sög ganska ordentligt efter ett tag, efter att ha insett att det var alldeles för många puckon ute, väntat en halv timme för att få ett glas vatten och fått en öl spilld över mig så var jag ganska så less.
Så det blev tidig hemgång för mig och Andrea men ganska skönt med tanke på att vi har jobbat hela förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: LINN

du har några filmer på din telefon som jag motvilligt vill se :Dhahaha

2011-02-13 @ 16:14:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: LINN

haha frågan är ju...lär väl vilja lägga mig ner och dö efteråt. hahah måste se på tisdag!!

2011-02-13 @ 19:26:58
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0