Pretty, pretty please don't you ever, ever feel like you're less than fucin' perfect



Gick en sväng på stan med Jesper igår efter skolan, han kom hem ett par skor och en t-shirt rikare och jag la mina sista hundra kronor på en tröja. Tur att lönen kommer i morgon!
Kunde för allt i världen inte somna i natt så med knappt tre timmars sömn så är jag ett vrak idag med en huvudvärk som bara inte vill släppa, sov mig nästan igenom mina timmar på jobbet.
Nu ska jag sova nån timme och sen blir det storstädning och plugg, plugg, plugg och ännu lite mer plugg.




Bilden gör den verkligen inte rättvisa men jag hittade en grymt snygg kjol på H&M igår! Det blev inget köp men jag har världens cravings efter den, JAG BARA MÅSTE HA DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0