I fall in love with every sociopath that I meet



Igår blev det en lugn kväll för mig del, bäddade ner mig i soffan med täcket, några filmer och en påse godis och slocknade där vid ett någon gång. Vaknade upp helt utvilad och insåg hur grymt underskattat det är att bara få sova tills man vaknar. Insåg också hur skönt det är att vakna upp och inte vara bakis så istället för att ligga hemma i soffan hela dagen och längta efter att få gå på Max och äta så åkte jag och tränade med Andrea. 
Jag bjöd på hembakad pizza at Andrea och Mattias place ikväll, det och två bra filmer gjorde den här lördagen en riktigt bra om jag får säga det själv.
Nu är det sovdag, tidig morgon med dop och fika och jag tar ju självklart min uppgift som gudmor väldigt seriöst så nu ska jag börja ta Adam till söndagsskolan, lära honom om bibeln och agera som en andlig vägledare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0