You are just another douchbag and I am too damn good for you

Mys med film och pizza igår innan vi packade ihop en massa grejer i Andreas lägenhet, så nu är det nästan klart för flytten! Det kommer nog vara två slitna tjejer som ska bära kartonger dagen efter vi kommit från London. Sitter fortfarande hemma hos Andrea, hon har varit på jobbet flera timmar men jag ska snart möta upp henne, måste bara äta upp pizzan vilket inte är det lättaste när min käke har låst sig för den miljonte gången.... Vi ska fixa det sista lilla innan London och sen blir det hem och packa, jag har inte packat en enda grej vilket är ovanligt för att vara mig, börjar ju bli smått stressad nu! Men snart bär det av! Gott nytt år alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0