I wish that you get hit by a car or at least that I get to punch you in the face

Igår blev det utgång med mina finaste! Sjukt mycket folk och ännu mer trängsel och kö, 50 minuter i regnet för att ta sig in var väl inte det roligaste.. Men väl inne hade vi de super!
Har dock mått betydligt mycket bättre än vad jag gör idag, önskade nästan livet ur Andrea imorse när hennes klocka ringde vid sju för att hon skulle upp och jobba. Fast jag fick ju somna om och sov ända till fyra!
Nu har jag och bästa vän legat och kollat på film och käkat pizza, ska åka och lämna bilen till pappa för att sen åka tillbaka och flyttpacka. Och imorgon drar vi äntligen till London!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0