What's love got to do with it?

Japp, jag och Andrea packade våra väskor och drog till Frankrike och Nice igår. Och ja, datorn är med så att vi kan använda den på planet och lyssna på musik i lägenheten. Jag har blivit helt kär i staden! Husen är vackra, människorna är snygga och maten är god. Har ätit den godaste maten i hela mitt liv, det var helt sjukt hur god pizzan vi åt igår var. Har gått runt i butiker i sju timmar idag, varav 1,5 av dessa timmar var på en enormt stor matvarubutik, tänk Ica Maxi och gångra det med tre, jag gick vilse där inne! Har precis kommit hem från en kväll i gamla stan med musslor, promenad, shopping, vackra utsikter samt världens godaste glass. Älskar livet.



Kommentarer
Postat av: ososososososososoosososbajs på dig. smygis

1satans så ful du äääääääääääääääär!!!!!!11 också säg du inte ett ord. nä fyyfaro!

2011-08-02 @ 03:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0