Was all we had just a short, fun, and beautiful thing?



Det är ju kul att jag vill ha semester efter att ha jobbat en vecka... Smått less redan men det är väl så här livet ska vara nu?
Har de senaste tre timmarna försökt skriva ihop en byrå till hallen och det går rätt åt helvetet. Har gjort illa mig ett X antal gånger, skruvat i fel skruvar, hållt på i evigheter med att försöka fatta instruktionerna och monterat ihop fel sakar. Har inte varit långt ifrån att bryta ihop och slänga ut skiten och jag vet inte hur många gånger jag önskat att Andrea varit här. Det är hon som är proffset och inte jag! Det blir helt klart fortsättning följer på det här........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0