I was playing with her, she was playing with me next thing you know, we was playing with three



Jag har jobbat som ett tok i helgen och det märks verkligen att lönen har kommit in på allas konton, det var inte en lung stund varken på fredag eller lördag.
Igår blev det ju utgång också med några fina och jag hade ruskigt trevligt! Älskar när man träffar en massa roliga människor då man är ute. Mådde dock sämre än vad jag förtjänade imorse, jag skyller på att jag varken åt eller drack innan jag la mig. Sjukt orutinerat.
Jobbade några timmar idag men som tur var kom det lite gäster och jag hade severingen så det var värre för den andra tjejen. Nu är det sofflägen fullt ut som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0