I hate it when you mention her name and dies a little when you look at me



Idag har jag köpt balbiljett, haft en lektion, prövat soffor på Mio med bästa vän, kört vilse, hittat de perfekta balskorna, prövat de bästa balskorna och insett att de är för små och skulle döda mina fötter om jag köpte dem, gjort ett kap och köpt de perfekta pumpsen istället, köpt 5 böcker för 5 kr så att jag kan göra ett sängbord, träffat la familia, dragit åt oss människor som flugor till en lampa då mamma och dom hade ett litet lamm i bilen, ätit middag med Andrea och familjen, fått mitt andra kärringstopp sedan jag fick körkortet, fått ryggen fixad, diskuterat OTH med Sofia, fått lite hopp om livet, laddat upp för helgen, insett att jag måste hämta ut mitt körkort i Skellefteå, önskat att jag har råd med en städerska, gått i mina nya skor, sett över min ekonomi för att se om jag har råd med en städerska, insett att man kan ju alltid drömma och försöka mutan Andrea istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0