More than words is all you have to do to make it real


Älskar den här bilden och älskar Stöcksjö. Utan tvekan en av de bästa dagarna från sommaren 2010!

Sommaren har kommit till Umeå och jag älskar det!!
Gjorde bort nationella i svenska i morse och åkte sedan raka vägen hem till pappa och hämtade bilen och plockade upp Andrea för en tripp till Strömpilen. Sen raka vägen hem och tillbringa resten av dagen på min balkong med senaste Elle. Tillåter vädret det så ska jag spendera hela mitt lov på balkongen.  
Sitter och ser på hockeyn nu, Skellefteå är ett skämt och jag har egentligen miljoner miljarders andra saker att göra. Ge mig bara fredagkväll och en flaska vin, tack.


Kommentarer
Postat av: emilia

favorit i repris i repris i repris i sommar okej!!!

2011-04-21 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0